Dzień dobry!
Na początek moje pełne dane rejestrowe jako administratora sklepu, sprzedawcy i usługodawcy:
Rozwójnicy Szkolenia i Warsztaty Agnieszka Ewald, ul. Koszalińska 23, 10-621 Olsztyn, NIP:.
5882101147
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia
zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem
aga@facetkaodstresu.pl
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
Agnieszka Ewald
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. W przypadku gdy Kupującym jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy, przy czym co do zasady Umowy zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca –Agnieszka Ewald, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Rozwójnicy Szkolenia i Warsztaty Agnieszka Ewald, NIP: 5882101147,
Regulamin – regulamin Sklepu, dostępny pod adresem Regulamin – ZenGen
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://zengen.pl/ i jego rozszerzeniami
Zamówienie – potwierdzenie zawarcia przez Kupującego Umowy ze Sprzedawcą poprzez dokonanie potwierdzenia tej czynności w Formularzu zamówienia
Umowa – zawarta ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu umowa sprzedaży, umowa dostarczenia treści cyfrowych, umowa o udział w szkoleniu stacjonarnym lub umowa o przeprowadzenie konsultacji indywidualnej.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu cyfrowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.)
Produkt cyfrowy – dostępny w Sklepie webinar lub ebook
Dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura VAT wysyłane w formie elektronicznej na wysłany przez Kupującego adres e-mail lub inne potwierdzenie płatności za Produkt cyfrowy.
Koszyk – wirtualne narzędzie umożliwiające Kupującemu wskazanie Produktów cyfrowych przeznaczonych do zakupu oraz przeliczenia ich ceny zakupu. Kupujący może w sposób dowolny zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie i odejmowanie Produktów cyfrowych w okresie poprzedzającym złożenie Zamówienia i zawarcia Umowy.
Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia, którą Kupujący zobowiązuje się zapłacić w związku z zawarciem Umowy.
Konto – panel utworzony w systemie informatycznym Sklepu, umożliwiający Kupującemu korzystanie z jego funkcjonalności oraz realizowanie Umowy sprzedaży, dostępny po zalogowaniu się, przy użyciu wskazanego przez Kupującego adresu e-mail i unikalnego, indywidualnego, hasła.
§ 2
Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowych (e-booki, kursy on-line, platforma internetowa) opisanych na stronach Sklepu lub Umowy o udział w szkoleniu stacjonarnym lub umowy o przeprowadzenie konsultacji indywidualnej zgodnie z informacjami zawartymi w Sklepie.
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
3. Do korzystania ze Sklepu oraz treści cyfrowych zakupionych za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
1) dostęp do Internetu,
2) standardowy system operacyjny,
3) standardowa przeglądarka internetowa,
4) przeglądarka plików .pdf,
5) posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. W sytuacji, w której, korzystanie z treści cyfrowych wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków
technicznych, warunki te wskazane są w opisie treści cyfrowej w Sklepie.
5. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
6. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w
szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia Zamówienia w Sklepie, które doprowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania Konta w Sklepie.
3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć Konto, Sprzedawca świadczy na jego rzecz usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta. W Koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego Zamówień.. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
4. Założenie Konta w Sklepie odbywa się poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia lub wypełnienie samodzielnego formularza rejestracji konta dostępnego w Sklepie. Kupujący może w każdej chwili usunąć Konto z poziomu panelu zarządzania Kontem lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie Konta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z wykorzystaniem Konta. Sprzedawca będzie przechowywał informacje dotyczące Zamówień złożonych przy użyciu Konta do czasu upływu przedawnienia roszczeń z Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu przez cały czas funkcjonowania Sklepu, chyba że wcześniej Kupujący sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.
5. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o swoich nowościach, promocjach, produktach lub usługach. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji, widoczny w każdej wiadomości e-mail przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
6. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o udział w szkoleniu stacjonarnym i umowy o przeprowadzenie konsultacji zawierane za pośrednictwem Sklepu.
7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
8. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail aga@facetkaodstresu.pl. W reklamacji Kupujący powinien określić rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 4
Składanie zamówienia
1. Kupujący może złożyć Zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada Konto w Sklepie. Kupujący może założyć Konto poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania Zamówienia lub wypełnienie samodzielnego formularza rejestracji konta dostępnego w Sklepie.
3. Jeżeli Kupujący posiada Konto w Sklepie, przed złożeniem Zamówienia powinien się do niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie składania Zamówienia poprzez kliknięcie w link dostępny w ramach wyświetlanego komunikatu.
4. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do Koszyka interesujących Kupującego produktów, treści cyfrowych lub usług. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
5. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
1) ) w przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
2) w przypadku szkoleń stacjonarnych i konsultacji – umowa o świadczenie usług.
6. Jeżeli przedmiotem zamówienia są jednocześnie produkty i usługi różnego rodzaju złożenie zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów,odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
7. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem Zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. W takim przypadku zapłata Ceny za Zamówienie powinna nastąpić w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy.
8. W formularzu Zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną
o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień
po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
9. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 8 powyżej.
§ 5
Płatność
1. Dostępne metody płatności za Zamówienie są opisane na stronie internetowej Sklepu oraz są prezentowane Kupującemu na etapie składania Zamówienia.
2. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez Przelewy24.
3. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 6
Treści cyfrowe
1. Realizacja Zamówienia obejmującego treści cyfrowe następuje poprzez przesłanie w wiadomości e-mail instrukcji pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu Zamówienia.
2. W przypadku kursów on-line, dla Kupującego może zostać utworzone Konto na platformie kursowej, a dane dostępowe zostaną przesłane w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 1 powyżej.
3. W przypadku kursów on-line, dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu
na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Kupujący utraci dostęp do kursu.
4. W przypadku kursów on-line, Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy kursowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
1) korzystać z platformy w sposób niezakłócający korzystanie z platformy przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
2) nie udostępniać danych dostępowych do swojego Konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
3) nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
5. W razie korzystania z platformy kursowej w sposób sprzeczny z ust. 4 powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do zablokowania Kupującemu dostępu do kursu.
§ 7
Szkolenia stacjonarne
1. Realizacja Zamówienia dotyczącego szkolenia stacjonarnego następuje poprzez zapewnienie Kupującemu lub osobie wskazanej przez Kupującego zgodnie z ust. 6 poniżej, możliwości wzięcia udziału w szkoleniu w terminie wybranym przez Kupującego podczas składania Zamówienia.
2. Szkolenie realizowane jest zgodnie z opisem zawartym na stronie Sklepu.
3. W celu wzięcia udziału w szkoleniu, Kupujący zobowiązany jest stawić się w miejscu prowadzenia szkolenia, w terminie wybranym przez siebie przy składaniu Zamówienia.
4. Brak udziału w szkoleniu przez Kupującego, za wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący skutecznie odstąpił od Umowy albo doszło do rozwiązania Umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Kupującego do zwrotu Ceny szkolenia, zapłaconej Sprzedawcy.
5. W czasie zawierania Umowy dotyczącej szkolenia, Kupujący ma prawo wskazać osobę, która weźmie w nim udział. W takiej sytuacji, Kupujący zobowiązany jest przekazać dane uczestnika szkolenia w ciągu 7 dni od daty Zawarcia umowy. Kupujący może zmienić dane uczestnika szkolenia najpóźniej na 3 dni przed terminem szkolenia. Przekazanie danych uczestnika szkolenia jest jednoznaczne z oświadczeniem, że Kupujący jest uprawniony do przekazania tych danych oraz
poinformował o tym fakcie uczestnika szkolenia.
§ 8
Konsultacje
1. Realizacja Zamówienia dotyczącego konsultacji następuje poprzez zapewnienie Kupującemu możliwości odbycia ze Sprzedawcą indywidualnej konsultacji (na żywo albo on-line) przez czas wynikający ze złożonego Zamówienia (Kupujący może dodać do koszyka określoną ilość godzin
konsultacji).
2. Po złożeniu Zamówienia dotyczącego konsultacji, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia szczegółów konsultacji, w szczególności jej terminu.
3. Terminy konsultacji ustalane są wspólnie przez Sprzedawcę i Kupującego. Istnieje możliwość zmiany terminu konsultacji, z takim zastrzeżeniem, że wykupione godziny konsultacji muszą zostać wykorzystane w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy.
4. Przed konsultacją może istnieć konieczność przekazania Sprzedawcy dodatkowych informacji, o które Sprzedawca poprosi w korespondencji e-mail.
5. Niewykorzystanie przez Kupującego wykupionych godzin konsultacji w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy, za wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący skutecznie odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania Umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Kupującego do zwrotu Ceny zapłaconej Sprzedawcy za zakupioną konsultację.
6. Konsultacje realizowane są zawsze w wariancie jedno-godzinnym. Oznacza to, że Kupujący nie może dzielić wykupionej godziny konsultacji na więcej niż jedno spotkanie ze Sprzedawcą. Jeżeli konsultacja trwa mniej niż godzinę ze względu na okoliczności leżące po stronie Kupującego, niewykorzystany czas konsultacji przepada.
§ 9
Odstąpienie od umowy
1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
2. Prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentom a także osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla Kupującego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, a ponadto ten został poinformowany przed wykonaniem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od Umowy,
2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego
przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
4. Chwilą rozpoczęcia spełniania świadczenia w przypadku treści cyfrowych jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją pobrania lub uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
5. Aby odstąpić od Umowy, Kupujący musi złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy – na piśmie, faksem lub pocztą elektroniczną na adres: aga@facetkaodstresu.pl.
6. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
7. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał Sprzedawcy informację o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Kupującemu Cenę usług wskazanych w Zamówieniu, do których odnosi się oświadczenie Kupującego niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał od Kupującego odstąpienie od Umowy. Zwrot Ceny zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte przy zawarciu Umowy , chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu Ceny.
§ 10
Odpowiedzialność za wady
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu treść cyfrową wolną od wad, jak również wykonać usługę w sposób należyty.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady) lub gdy usługa została wykonana w sposób nienależyty.
3. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę treści cyfrowej lub nienależyte wykonanej usługi powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenia lub składając oświadczenie stosownej treści.
4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą w sprawie reklamacji zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 11
Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące
podstawy prawne:
1) zawarcie i wykonanie umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2) realizacja obowiązków podatkowo-księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
3) obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
4) identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
5) obsługa zapytań kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
6) wysyłka newslettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
3. Odbiorcami danych osobowych Kupującego są: firmy kurierskie, urzędy skarbowe, biuro rachunkowe, kancelaria prawna, hostingodawca, dostawca systemu do fakturowania, dostawca systemu CRM, dostawca systemu mailingowego.
4. Z uwagi na korzystanie z systemu mailingowego MailerLite, dane osobowe Kupujących, którzy zapisali się do newslettera, przekazywane są do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na serwerach zlokalizowanych w USA. Dostawca systemu MailerLite gwarantuje odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez odpowiednie mechanizmy zgodności (standardowe klauzule umowne).
5. Dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji klienta powracającego, czemu jednak Kupujący może się sprzeciwić, domagając się usunięcia swoich danych z bazy Sprzedawcy. Jeżeli sprzeciw taki zostanie złożony przed upływem terminu przedawnienia roszczeń z zawartej umowy, Sprzedawca będzie miał nadrzędny interes w przechowywaniu danych Kupującego do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe Kupującego jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.
6. Uprawnienia Kupującego związane z przetwarzaniem danych osobowych to: prawo do żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne by skontaktować się ze Sprzedawcą, założyć konto użytkownika, zawrzeć Umowę lub zapisać się do newslettera.
8. Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.
9. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://zengen.pl/polityka-prywatnosci/
§ 12
Prawa własności intelektualnej
1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronie Sklepu, treści cyfrowe dostępne w Sklepie, elementy produktów fizycznych (np. projekty graficzne), materiały przekazywane podczas konsultacji lub szkoleń mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 13
Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Ceny w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie Umów zawartych przed zmianą Regulaminu. Kupujący, którzy posiadają zarejestrowane Konto użytkownika, o każdej zmianie Regulaminu zostaną poinformowani poprzez wysyłkę wiadomości na adres e-mail przypisany do konta użytkownika. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu, Kupujący może nieodpłatnie usunąć swoje konto użytkownika.
3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
4.Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.12.2023
6. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Załączniki:
1. Formularz reklamacji – ZENGEN – zał nr 1 regulaminu reklamacja
2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy – ZENGEN – zał nr 2 regulaminu oświadczenie o odstąpieniu od umowy